Android (google) kalender toont maar 'de helft'
  • 0815211 December 2011
    Beste mensen,

Mijn Android weergeeft alleen nog maar een deel van mijn rooster binnen de kalender app.
    Momenteel krijg ik alleen de vakken van mijn klas binnen (SLC, MedMeo) maar niet de vakken van mijn minor.
    Binnen de Google Kalender webomgeving kan ik wel het gecombineerde rooster inzien.
    De kalender app maakt gewoon gebruik van dezelfde gegevens als de webomgeving en zouden dus identiek eruit moeten zien.

Enig idee wat er mis is?
  • SanderSander December 2011
    Hallo,

Ik denk dat dit meer een Google issue is, gezien het rooster wel goed in Google Calendar staat. Mocht het nog niet opgelost zijn (vanzelf, Google update eens in de x uur) zijn er wel een aantal dingen die je kan checken. Kijk bijvoorbeeld even of je niet meerdere HRooster.nl feeds in Google Calendar hebt staan en niet alle agenda's synced op je Android-toestel (staat in de instellingen). Probeer dit eventueel even uit te zetten en later weer aan. Als laatste optie zou je de feed uit Google Calendar kunnen verwijderen, een nieuwe feed-key aanvragen en de nieuwe weer toevoegen aan Google Calendar.

Mocht het niet lukken hoor ik het graag.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In Apply for Membership

In this Discussion

Tagged